wtorek, 15 lutego 2011

Powitanie!

Witajcie!
A więc przyzwoicie na każdym blogu, jest napisać jakiś wstęp, aby móc od czegoś zacząć. 
Mimo że jest mroźna zima, witam bardzo cieplutko wszystkich stardollowiczów na moim nowo powstałym blogu. Na blogu dodawać będę tylko i wyłącznie metamorfozy.
 ( matamorf. na cztery pory roku, kreatywne, zależeć będą one od stylu wtórnego )
Zamówienia przyjmuję :pod wszystkimi postami na tym blogu, w mojej KG oraz na GG 24166729 W zamówieniu oczekuję waszego nicku, oraz cel. Oto przyjmowane cele:
makijaż, strój, makijaż & strój
 Teraz nutka o mnie : Na imię mam Karolina 13 rok zaczęłam wiosna 31 maja. Mieszkam w woj. Świętokrzyskim. Jestem optymistką ,kochająca swoja samotnię, zwierzęta, modę, czytanie książek.  Swój czas poświęcam na naukę, stardoll i pogłębianie się w świat fantastyczny. Czas umila mi jazda konna, przy tym się odstresowuję. Mam bujną wyobraźnię. Jestem przyzwyczajona do nadmiernego używania przekleństw, lecz nie martwcie się, nie oszpecę waszej dollki za nadto. To nasze początki, więc zaczęłam od kreatywnej nazwy. link miał wyrażać myśl ,,Bądź kreatywna jutro''.

Pozdrawiam, MissLucy00029

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz