piątek, 18 lutego 2011

2. mikeyla700

Następną chętną do metamorfozy jest mikeyla700. Przepraszam, za jakość obrazków i za moje lenistwo i brak czasu ( szkoła ), przez które metamorfoza pojawiła się dopiero dzisiaj.

Przed


Kreacja wydaje mi się być rockowa. Trochę za pospolito i nudno.Szczerze, to wszystko do siebie pasuje, sweterek hb, trampki i podarte spodnie. Wydaje mi się, że lepiej by było, gdyby spodnie były obciągnięte na buty. Fajny pomysł z tą peruką. 7/10

Po


Na początku przeprasza, chciałam żeby wszystko pasowało, ale teraz zauważyłam, że ubrałam cię jak na pogrzeb xd Jednoznacznie mi się podoba.Perukę zostawiłam, bo po prostu musiała tam zostać. Strasznie podoba mi się ta bluzka, która masz pod kamizelką, jeśli byś miała taką ochotę, to bardzo bym cię prosiła o sprzedanie mi jej ;)

Przed


Hmm... tak sobie, nawet mi się podoba. Masz na sobie moje ulubione oczy :)Fajnie pomalowałaś powiekę czarnym cieniem, natomiast białego jest tu za dużo.Choć jedna osoba uszczęśliwia mnie widokiem pieprzyka pod okiem ;d Różowe usta i rock? Niee... lepiej by było, gdyby usta były w kolorze skóry. 6/10

Po


Ahh...cudnie! Ale mi się reagge udało ^^Pierwszy raz zrobiłam sama takie usta.
 Użyłam eyelinera, 4 cieni do powiek, 2 szminek luxe, 2 szminek innych nie wiem jaka nazwa ;d ale mają bardo cieniutki pędzelek w tym błyszczyka z luxe oraz
 wydłużająca i pogrubiającą mascarę.

Mam nadzieję, że Ci się podoba :)

1 komentarz: