środa, 16 lutego 2011

1. Savin07

Pierwszą chętną do metamorfozy jest Savin07, na którym przetestuję moje umiejętności. Jeżeli mi źle wypadnie, to musisz mi wybaczyć :)

Przed

Tak szczerze to mi się nie podobaaa... Tu jest tak jakby wszystko i nic.Moja ulubiona część tego stroju to oczywiście buty. Kontrast w kolorach - żaden. Nie potrzebnie dołożyłaś ta torebkę. Co ma piernik do wiatraka? Nic. Jeszcze by jakoś uszło, gdyby bluzka i spódniczka były czarne, lub nawet w jednym kolorze. pocieszę cię tylko tym, że są gorsze medoll. 4 / 10

Po


Teraz mi się podoba. Wszystko do siebie kolorystycznie pasuje.Chciałam ci dodać deczko elegancji i udało mi się to. Użyłam do tego beretu, który bardzo mi się podoba, 
lecz niestety go nie posiadam, dwóch spódniczek, czarną pod szaro-czarną, 
bluzeczki kohl's, szpilek, rajstop oraz czarnej apaszki.

Przed 


Hęę... taki misz-masz. Odradzam pieprzyków, TEJ fryzury.  Oczy są nierówno pomalowane, tak na odsiep jak to mówi moja mama xd Pieprzyk powinien by się znaleźć pod okiem.  Co do części ciała, mogę zwątpić jedynie w oczy 4/10


Na początku chcę przeprosić za jakość screena, który został zapisany w złym rozszerzeniu prze mnie. Miałaś malutko kosmetyków, więc zrobiłam niewiele. Zużyłam 2 cienie do powiek, czarny eyeliner, pogrubiająca mascarę w górnych rzęsach a wydłużającą na obu. Pieprzyk postawiłam tam gdzie chciałam :) Prosiłaś, żebym dała fryzurkę NSS więc dałam tą, 
bo tylko ta pasowała. Nie mogłam się oprzeć tej wisience :)

Mam nadzieję, że Ci się podoba :)

1 komentarz: