sobota, 26 lutego 2011

5. Monisiaaa98

 Przed


Nudno, banalnie, brzydko. Tylko to nasuwa mi  się na myśl. Powiem ci szczerze, że jest aż ZA pospolito. Strój odsuwa. ZERO oryginalności. Brr... ohydne buty i bransoletka, do czego?! Na stardollu, prawie każdy ma taki obrzydliwy strój. Bez urazy oczywiście,ale mogła byś się postarać i stworzyć coś na prawdę fajnego ;/ 1/10

Po


Hmm... już lepiej ale i tak tragicznie. Jeśli już kupowałaś ubrania, to czemu takie kiczowate i badziewne? Nic innego nie mogłam stworzyć z ubrań z twojej szafy. Spodobała mi się ta koszula w kratkę, a do spodni dopasowałam pasek. Nawet mi się podoba, 
ale ubrania masz ZA pospolite ;d

 Przed

 

Masz całkiem ładne rysy twarzy. Nie podobają mi się jedynie usta, są takie sztuczne. Burza włosów? Postawiłabym na coś bardziej dziewczęcego. Jestem zaszokowana twoim makijażem, skromny ale dopracowany. To co zobaczyłam w ubiorze zbiło mnie z tropu 5/10

Po


Jest cudownie! Normalnie nie spodziewałam się takiego efektu! Jestem zaskoczona, ze przy takiej podstawowej ilości kosmetyków mogłam stworzyć coś tak fajnego rzec biorąc :) Jeszcze nie zauważyłam, jak na tych oczkach świetnie leży tusz. Użyłam czerwonego i białego cieniu, mascary i eyelinera jak zwykle ;d

Mam nadzieję, że ci się podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz