niedziela, 20 lutego 2011

4. MyBigDreams

Przed 


Ojoj... strasznie tu będzie trudno, bo nie podoba mi się ogółem, ale co ja ci mogę zrobić skoro wszystko do siebie pasuje? ^^ Pasek do torebki, kolczyków, butów i na odwrót. Opaska do torebki, spódnicy i na odwrót. Nienagannie wszystko do wszystkiego :) Najbardziej z całego stroju podoba mi się ta spódniczka. Nie potrafię tego ocenić : x

Po


Dodałam ci luzu i powera. Loffciam te butki i podoba mi to jak zrobiła  spodnie. Do tego czarna bluzeczka z marynarką z PPQ, oraz wisiorek z zegarkiem HB, na który nałożyłam czarną kokardką. Torebka jest tu tylko dodatkiem, choć bardzo mi się podoba :)


Przed 

Nie chcę cię urazić, ale nie podoba mi się ... no ja rozumiem, walentynkowo, ale jest już dawno po walentynkach. Po drugie nie nakłada się kolczyków na włosy, a po trzecie, oczy pomalowane są tak, jakbyś miała nas ugryźć ^^. Nie maluje się aż taki dużej części oka eyelinerem (!) Włosy niezbyt mi się podobają, ale usta są jednymi z moich ulubionych. 6/10

Po

Od razu chciałam się poddać przy tym kształcie oka, ale jakoś poszło. Coraz częściej nachodzi mnie ochota, by wykonać makijaż artystyczny. Na ustach, chciałam wykonać serduszko, ale niezbyt mi się to udało. W kącikach pomalowałam je błyszczykiem luxe. Dodałam sztuczne rzęsy, które nie wyglądają jak sztuczne :), oraz uroczą kokardkę.

Mam nadzieję, że Ci się podoba :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz