piątek, 18 lutego 2011

3. MissMonisia1907

Już trzecią osobą w kolejce jest MissMonisia1097. Widzę, że blog się trochę rozwija.

Przed


No ładnie, ładnie i oryginalnie. Niby nic a jednak wszystko jest elegancko dopasowane i daje świetny efekt. Strój typowy na wyjście na zakupy,do kina.Co tu dużo mówić, śliczna torebka i marynarka. Nie wiem o co chodzi, ale jednak czegoś mi tutaj brakuje 9/10

Po


Chciałam stworzyć coś co nie będzie takie strasznie grobowe przez moje zamiłowanie do koloru czarnego ;d Myślę, że mi się to udało, bo dodałam też radosną barwę - biel. 
Użyłam spódniczki i bluzki PPQ, lakierek, paska i czarnej torebki.
 Bardzo mi się podoba to połączenie :)

Przed


Twój makijaż wydaje mi się oryginalny, ale jednak mi się nie podoba ;/ To tak, nie podobają mi się szminka, nos i nałożenie pudru. Nie wiem, co ma kolor brwi do koloru włosów.
 Fajnie połączyłaś cienie i do tego w fajnym miejscu. 6/10

Po


Nawet by mi się podobało gdyby nie ten świński nosek xd Przepraszam, za niedokładne i nierówne pomalowanie policzków. Oczko pomalowałam czarnym i fioletowym eyelinerem, 
2 mascarami oraz różowym, czarnym, jasnym różowym i
 jasnopomarańczowym cieniem do powiek.

Mam nadzieję, że Ci się podoba :)

1 komentarz: